pest måndag

Jag tycker inte om måndagar :( Då har man massa prov och inlämningar framför sig igen! Fast det har man väl alltid. med tanke på att min chef inte fattar vad att gå i skolan betyder så fick jag smita från skolan idag, inte bra alls. Ska ringa och säga till imorgon så jag inte får några dagtider i April, för då blir jag suris. Fick även reda på att jag inte har fått ett papper med frågor till religionsprovet imorgon. hum. Dåligt av läraren tycker jag allt, de ska faktiskt kolla upp så alla har allt innan provet, men tanke på att jag var på förra veckans lektion så är det inte så svårt att fråga bara. Men det är bara att göra det en annan gång. Blir skit bra! Nu är det bara 12 dagar kvar tills flytt! Ska bli spännande men ändå lite sorligt, jag har ju växt upp här på soliga Norrmalm! Nu ska jag jag se på tv och snart sova, trötter.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback