känns som igår

Känns som det var igår jag skrev "Nu är det måndag igen" eller vad jag nu skrev. Men nu är det måndag i alla fall. Helgen har spenderats åt skolan faktiskt, i lördags var det TUR mässan i Göteborg så dit blev vi tvingade klockan 8 på morgonen, as kul - not. Men kul hade vi ändå. sen va det bio med Adam , Shopaholic. Jag är nog den enda som älskar den, skrattade i princip hela tiden, alla måste trott att jag var helt bakom flötet. Efter bion var det middag på Oliven, det var mumma. Och idag jaa idag är jag glad. Snart är det flyttdags och löning. Och tro det eller ej jag har pengar på mitt konto, mamma var så snäll och förde över så jag slapp vara fattig. Idag har jag bara pluggat rättskunskap, inge kul. Nu blir det tv.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback