Fullt upp

Hur har min helg sett ut? I fredags jobbade jag i nio och en halv timma (ja ni läste rätt) Fy fan säger jag bara, riktigt trött var jag och jätte sur när cheferna bara står där och klagar på allt man gör bara för att de vill ha det på ett annat sätt,MEN HAR NI TÄNKT PÅ ATT NI INTE ALLTID VET BÄST. (jag måste få avreagera mig lite) Om 6 bilar står i kö och ALLA väntar på samma sak dvs pommes, visst låter man dem stå i kö då när det är ca 40 sek kvar tills de är klara. NEJ då ska man köra fram bilarna och låta någon stackare gå ut i onödan i regnet när alla väntade på samma sak, så onödigt. ARG BLIR JAG. Morr.

I igår var det flytt som stod på schemat, jag vägrade bära möbler och sådant för jag får så ont i min rygg och handled, jag vet att jag låter som en gammal tant men jag skyller på gamla tränings"skador". Ja det tog bara 4 timmar faktiskt, tack vare alla som hjälpte till. Sen var jag stressad för då skulle jag till Alexandra och duscha och sedan laga tacos innan resten av folket skulle dyka upp. Det hann vi och mycket mer. När jag , Alex och Martina var mätta och belåtna beslutade sig de andra att dyka upp en efter en. Tanken var inte utgång, men det blev det. Bilder kommer senare.

Idag har jag varit jätte duktig och packat upp alla mina lådor och fixat garderoben, jag hade behövt en garderob till faktiskt, men vad ska man göra. Nu har jag ont i hela kroppen och mamma belönade oss med Burger King, körsbäret på glassen må jag säga. Ska snart krypa ner i min säng och se om det nya rummet ger mig ro i sömnen.

Som sagt, fullt upp!


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback