vad är lycka?

Det ska jag försöka skriva ett tal om till svenskan imorgon! Jag orkar inte anstränga mig något alls så det får bli som det blir. Är sjukt skoltrött och vill bara att det ska vara över och jag är nog inte den enda som känner så! Jag kommer säkert ändra ämne men man måste ju börja någonstans. Ska väl fortsätta lite på mitt projektarbete också, hur det nu ska gå. Jag ska skriva det så mycket som möjligt tills nästa vecka och se vad som suger och jag kommer verkligen fråga om det räcker ändå för att få G, för jag har ingen lust att kämpa för något jag ändå bara kommer få högst G+ i! Jag vet hur hon funkar.

Undra om någon kan förklara vad lycka är? Ganska svårt förklara exkat vad det är eftersom det är olika för alla. Det är inte skolarbeten i alla fall ,det kan nog hela världen hålla med om.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback