trötter

Snart är det dags för mig att hoppa i säng, jag vet tidigt för en lördag men ska upp tidigt imorgon innan kalaset börjar. Massa god mat, GOTT. Ikväll har jag som sagt vart hos adam och vi åt Kinamat/pizza och kikade på en film som heter "How to loose friends and aliented people", den var rolig faktiskt. Eller väldigt rolig faktiskt.

Filmen vi såg igår rekomenderas verkligen, så himla bra! I ena stunden satt alla och var allmänt arga på hur hon blev behandlad och i andra stunden snyftade man. Så himla hemskt, tänk att det finns så sjuka människor. Ni som inte fattar vilken film jag pratar om så är det Changeling, se den! Det är det värt.

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

mysig blogg bruden :* haft en fin dag? puss.



klicka gärna till mig på bloglovin' om du känner för det. lovar att inte göra dig besviken ^-^ ♥


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback