The hills <3

Jag har kollat på The Hills sen det började men jag har aldrig följt det riktigt som alla andra hysteriska tjejer. Nu förstår jag dem, jag började kolla på mtv.se för att jag inte hade något att göra så bestämde jag mig för att nu ska jag bannemej börja från början så jag fattar vad allt handlar om! De lever inte direkt de drömliv som jag trodde och nej jag önskar inte jag bodde där. Det räcker med alla "backstabbing" s.k. vänner som finns i denna stad. Förstår faktiskt inte hur människor kan bete sig så mot sina vänner, stackars Lauren:P Nu sitter jag här och väntar på att Martina slutar skolan sedan ska vi ut och åka bil för hon fick sitt körkort i torsdags! Grattis älskling ♥ Vet inte vart vi ska åka, men dubbla bälten vill jag nog ha *önsketanke*. Sen ska jag som sagt jobba, fyfan, är så himlans trött.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback