Lite hopp

Jag har suttit och begrundat betygskriterierna för projektarbetet ett tag nu och det står faktiskt att för G så behöver man bara ha ett RIMLIGT svar på sin problemfråga. Och det kan jag säga att det har jag minnsann! Så om inte HON blir nöjd kan hon ju göra något jag inte tänker nämna! Grr, arg blir jag. Fast samtidigt kommer hon bara komma på massa jobbiga motargument och hon är en norsk surtant som aldrig blir nöjd! jag har i alla fall skrivit klart om varför vi inte ska äta torsk, lärorikt va? Om en halvtimme ska jag åka till jobbet också, stackars människor som kommer få höra mitt klagande hela kvällen. Kommer nog bli mycket att göra med lönehelg och allt. fyy.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback