ingen bra idé

Alla vet säkert hur äckligt det är när man har borstat tänderna och smakar på apelsinjuice! Blä. Jag har upptäckt att sura ahlgrens bilar inte är någon hit heller. yuck! Men jag kan inte låta bli, det försvinner snart! Jag skulle pluggat idag för meningen var att jag skulle gå upp tidigt men Adam gillar inte att ställa klockan på helgerna, han tror att man vaknar tidigt ändå. Det funkade inte, jag vaknade kvart i tolv så nu kommer jag absolut inte somna ikväll. Jag ska åka till jobbet om två timmar och jag känner faktiskt inte för att plugga. Så istället  ska jag återgå till mina bilar och se om det finns nåt trevligt på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack desamma ;)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback