Idag har jag inte gjort något




Så hör trött har jag vart hela dagen! Jag skulle ha pluggat och nu har jag ångest, fyy. Men man får faktiskt ingen lust att plugga på projektarbetet när ens handledare bara klagar på allt ÄR DET MITT FEL ATT HON INTE KAN NÅGOT OM MODE. Ne skulle inte tro det :(  Får ingen positiv kritik alls och det får inte direkt mig att skrika woho och längta tills jag får komma hem och arbeta med det, inte ens en månad kvar tills det ska vara inlämnat. I'm so screwd. Idag har jag ägnat mig åt min tv och datorn, härligt när man får göra det. Har nästan gjort egen pizza, köpte färdig botten i affären, helt okej blev den men den slår ju inte vanliga pizzor. Slut tjatat för mig!

Ha en bra kväll, om jag inte får för mig att skriva lite mer.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback