Back to school

Jaha nu var det måndag igen, världens tråkigaste dag. Inte nog med det så ska jag jobba ikväll igen, jag hatar mitt jobb. Det är inte kul någonstans, bara i vissa undantag när det är roligt folk som jobbar. Jag måste ha ett nytt jobb, men det är inte så lätt nu när hela Sverige letar jobb, jävla lågkonjunktur. Lagom tills vi tar studenten också, hoppas dock det vänder innan. Nu har vi snart vår otroligt spännande info & layout lektion med vår underbara lärare, eller inte. Finns nog ingen trögare människa. Vilket får mig att tänka på en som handlade mat igår som såg ut som Peter Pettigrew i Harry Potter filmen, fast en kvinnlig verision. Ganska roande faktiskt, både jag och Ida föll i gapskratt men vi kunde ju inte hålla oss, det var otroligt likt.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback