Valkyria

Eftersom jag såg Valkyria igår så tänkte jag vara lite generös och säga hur den var! hmm, OTROLIGT BRA. Om jag får bestämma. Den hade i princip allt, och jag lärde mig massa under tiden. Jag är inte sådär insatt i andra världskriget mer än små bitar, jag skulle ju aldrig kunna sätta mig ner och berätta för mina småsyskon direkt. Jag tycker den är värd att se i alla fall. Mitt hjärta bultade så högt så jag tror säkert att alla hörde i hela salongen! Det blev lite för spännande för mig ett tag, fick lite panik. Jag tror den blev så bra med eftersom det är en sann historia så man tänkte sig verkligen in i att allt de gjorde hände, eller som jag alltid gör, tycker synd om dem. Dessutom såg Tom lika snygg ut även om han hade plastöga och en hand mindre, konstigt va? FYRA AV FEM TOASTERS.! eller kanske till och med fem av fem toasters


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback