tjuvlyssnat

Kebabställe, Stockholm

Två killar ~ 18 kommer in för att beställa.
Kille 1: Vi skulle vilja ha två kebab.
Mannen bakom disken: Vad ska ni ha för sås, stark eller vanlig?
Kille 2: Vi tar stark.
Mannen (utan att se efter): Den är slut!
Kille 1: Varför frågar du om du vet att den är slut?
Mannen (fundersamt): Jag vet inte...
-tjuvlyssnat-

Haha ibland kan det bli fel faktiskt. Alla som inte jobbar med mat måste väl ändå förstå att om man står och frågar samma saker kanske varje dag till några hundra per dag så kommer det automatiskt? Han kanske inte tänkte på att den starka såsen var slut. Nåja, inte för att jag arbetar med kebab, men alla matställen är väl detsamma?

P.S. Jag har skrivit lite mer än en sida på min samhäll, hurra för mig.


Kommentarer
Postat av: tobias

haha ja det är nog samma på alla ställen sabine och adda min nya msn:P, mitt förra blev hackat så har inte kvar din, den nya är [email protected]

2009-02-16 @ 20:16:03
URL: http://erikaolsson.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback