pest och pina

Jag kommer verkligen ingenstans med mitt plugande, jag har iofs skrivit lite mer på naturen och ska fortsätta med det strax men när det kommer till samhällen så står det still! Aids påverkan på globaliseringen? Jaha, folk dör? Det sprids fortare, vad mer? Orkar inte diskutera om det. Sen har vi tal på onsdag och så ska vi läsa 5 kapitel i Frankenstein, jag orkar inte med denna veckan. Det borde finnas en regel som säger att man får skita i skolan någon gång per termin utan att man får göra allt man missat i slutändan. Låter inte det bra? Som tur är så får jag min nya telefon i vecka, yeey, eller jag hoppas det, man vet ju aldrig! Det kan ju hända att en bäver snor den eller så.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback