naturkunskap

Nu är vår grupp klara med vår inlämning, oj vad seriöst det lät. Vi har skrivit nästan en sida om tertiär och kvartär perioderna. Jätte ointressant men tydligen nödvändigt. Nästa lektion ska vi redovisa också, så medan alla andra har två till tre sidor så kommer vi med nästa en sida! Vi slår på stort. Men vi fick den tråkigaste perioden också. Sedan har vi engelska C, eller jag har det. Har inte läst alla kapitel ännu, men det fixar jag på håltimman innan lektionen börjar. Annars blir inte Lena glad på mig. Idag vill jag egentligen shoppa innan allt tar slut, aah så är det att bo i en liten skit stad som Borås, allt roligt tar slut med en gång. MEN jag hinner inte för jag måste hem och plugga filosofi och äta mat innan jag åker till jobbet.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback