Lång dag

Nu är jag hemma från min shoppingdag i Göteborg, har handlat ganska mycket, fast inte om man tänker på hur mycket jag brukar slösa! Lite stolt är jag faktiskt. Men det funkar inte att sätta i minneskortet från kameran här hos Adam så alla bilder kommer upp imorgon, så håll ut! =) Snart ska vi laga tacos och sedan blir det bio, Valkyria! Fast om jag hade fått bestämma hade det blivit Bolt eller Australia! Tur att jag vill se Valkyria också. Nu har jag även hämtat ut min telefon, helt ny!! Vet inte om jag ska ha kvar den eller om jag ska köpa en Samsung touchwiz, lutar åt den andra alternativet. I så fall så ska väl Adam ta den jag har nu eller så säljer jag den till någon som känner sig sugen på en Sony Ericsson s500i! Nu blir det matlagning!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback