fredagen den 13e

Oh no! Kom precis på vilken dag det är! Hoppas inget hemskt händer, typ att jag sätter en godis i halsen eller att min goding inte får sin cola ikväll! Eller riktigt hemska saker som jag inte tänker nämna! Ikväll blir det i alla fall fredagsmys med vänta . . . .. . INTE TACOS. big suprise? Aaa jag tror det. Men ikväll blir det faktiskt pajer av olika slag, adams mami älskar ju att laga mat, eller jag tror det i alla fall, eller så är det hans syster. Men jag klagar inte! Så blir det säkert film också, tidigt i säng för imorgon står det jobb på schemat, uscha. 1-6 dock men det är ju aldrig kul att jobba.

Jag skäms, jag har inte pluggat så mycket idag! Jag har åtminstone bestämt vad jag ska ha tal om, kollektivtrafik! Alltid intressant. Nej nu ska jag återgå till att inte göra något.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback