det var då självaste

Hon klagar verkligen på allt, om ni tycker jag klagar så är min handledare tio gånger värre. Hon ställer så dumma frågor, HA INTE OM MODE OM DU INTE KAN NÅGOT, hon kan det hon minns själv , "okej", är det mitt fel att du är typ 80 år och inte kommer ihåg allt? Står det en sak i fem olika böcker mot det du säger så klart böckerna har rätt? Hon borde läsa böcker innan hon ger mig skiten för att hon inte VET. MORR. Man borde inte få plugga eller vara sur på sin födelsedag! Som belöning gick jag ock köpte mig en berlock till mitt thomas sabo, en fyrklöver, oj vad jag kan behöva det. Lägger upp bilder lite senare ikväll på presenter och dylikt. Ha en bra eftermiddag, see you soon.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback