där ser man

Nu har vi svenska och jag ska alldeles strax börja med mitt argumenterande tal, ska skriva om djurplågerig, eller rättare sagt de stackars små gässen som blir plockade levande. Min Svenska lärare som också är min handledare sa precis att "Du har verkligen ansträngt dig nu", jaha tänkte jag? Får jag beröm nu också, det händer inte ofta från henne. VERKLIGEN INTE. Så nu känns allt lite enklare! Sen sa hon också att om min diskussion inte är bra så säger hon det sen så gör jag bara om lite, för hon hade inte tid att läsa igenom den. Ganska skönt faktiskt för nu kan jag skylla på att det var hon som inte ville läsa den så jag kunde inte ändra den! Nu har jag lust att shoppa något till mig själv men det får vänta tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem på på Mer-trafik och få genast fler besökare till din blogg.



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jeanettef

2009-02-07 @ 19:58:50
Postat av: miahmariah

Hejsan. Vilken fin blogg du har.

har helgen varit bra?

2009-02-08 @ 00:22:18
URL: http://miahmariah.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback