dålig uppdatering idag

Idag har jag inte haft ork eller tid till att uppdatera så värst mycket, sorry mates! Men jag gör det nu i alla fall och det borde duga! Nu är jag i princip klar med projektarbete, så himla skönt. Fast ändå är det något som gör att jag inte känner mig klar. Jag vet att jag kan fylla ut ännu mer men jag orkar verkligen inte. Får se vad min handledare säger imorgon. Sen ska jag skicka in det! Skönt att ha det ur vägen resten utav 3an. Om jag inte får IG då och måste komplettera lite. Nu längtar jag väldigt mycket till på lördag, party med massa trevligt folk, vi ska vara här eftersom jag har fyllt år, så jag tänkte vara lite trevlig och ha lite folk här. Sen ska vi nog vidare utåt världen, dvs stan. Nu ska jag vila min rygg för det gör så himlans ont att sitta här så länge. GODKVÄLL

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback