bilder

Nu lägger jag upp alla bilder, lite blandat, orkar inte uppdatera allt ju!

Detta har jag faktiskt köpt själv!
Klänning - H&M
Skor - Din sko
Björn Axén Volumemaster
Tritoni klocka
Thomas Sabo fyrklöver

    

Detta fick jag i födelsedagspresent (två berlocker i julklapp):
Björn Axén locktång 38 mm från adams familj
Körsbär för att jag älskar det, från kusin
Tro,hopp och kärlek från mami
Guldfisk fast i silver, från mami för hon tyckte den vaa lite gullig(julklapp)
Ängelvinge, från adams familj (julklapp)
Pengar
Shoppingdag i Göteborg av ADAM♥ + lite mer




Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv: Ja, verkligen hemskt!

Postat av: Nur

Hallå där!

Halkade in på din blogg och kan inte lämna den utan att meddela att jag älskar din design!

2009-02-03 @ 01:25:09
URL: http://nurpie.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback