Nyfunnen

Det blev en riktig god grillad ciabatta på Viskan tidigare idag, gott var det minnsann! Sedan gick jag och martina upp till Veras garderob - en liten second hand affär som finns här i Borås. Men det fanns ju inget kul. vilket slutade med att jag åkte hem och la mig framför tvn mätt och belåten och väldigt trött faktiskt. Nu har jag precis ätit kvällsmat och tuggar i mig chokladen från bion igår. Vi såg Marley and me. SÅ BRA, jätte sorligt slut. Väldigt underhållande film faktiskt.


Min vän Wille har presenterat mig för en artist som jag faktiskt aldrig hört om innan, Taio Cruz, bra är han faktiskt. Vissa låtar i alla fall. Det behövde jag, lite ny musik i mina öron. Nu ska jag fortsätta kika på vänner eller något annat skoj.


Kommentarer
Postat av: maddeh

åh va gott med en ciabatta!

Postat av: maria

så fin blogg :)

2009-04-08 @ 15:44:15
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback