boyfriend time

Efter den lilla tiden av plugg så åkte jag och mami till Knalleland, hon skulle handla och jag skulle vänta på att adam slutade. Innan det hann jag byta tillbaka en tröja på Gina som hade blivit helt vrängd i tvätten,inte kul. Sen smet jag in på jc och köpte en fin sak som ni får se någon annan gång. Sen var det buss till A där tårta väntade, (hans lillebror fyller år idag). det var vanilj och lime mousse tårta, det låter lite skumt, MEN GOTT VAR DET. Nu är jag hemma i min sköna säng helt ensam, dock tog jag med mig en kudde nersprutad med hans parfym så jag klarar mig genom natten. Nu blir det Tv och förhoppningsvis lite sömn, har svårt att somna i den nya lägenheten så många nya ljud.


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback