besatt

Nu har jag läst ut Twilight och New Moon på mindre tid än jag brukar tillåta mig att läsa ut en bok. Ni förstår när jag tycker någon bok är bra då finns inget annat än den. Fast jag brukar försöka ha boken så länge det går men det går inte med Twilight! Sjukt bra och sjukt sorligt, jag grät mig igenom 300 sidor av New Moon. Stackars Bella och dumma Edward! Och eftersom jag arbetade över igår så hann jag inte köpa tredje boken! Sen fanns de bara på svenska på Ica Maxi, dålig stil. Så fick beställa dem och hoppas de kommer på tisdag i alla fall.

I helgen har jag bara jobbat och varit med Adam. Nu är jag trött och vill sova men jag borde plugga. Har jätte mycket att göra, men orkar faktiskt inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

ALLA har ju en! Jag köpte min för ganska länge sedan men nu har ju ALLA en likadan typ! :( KUL

Postat av: fille

jag läste ut hela serien på 4 dagar. en bok per dag, och då gick jag i skolan samtidigt! hahaha. det är typ du och jag som kan bli så besatta av böcker...

2009-04-23 @ 22:42:18
Postat av: Sabine

haha jaa eller hur, ingen annan. Jag försöker hålla på tyglarna lite ;) vill att de ska hålla ju

2009-04-24 @ 12:01:58
URL: http://adoreable.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback