2 månader kvar

Idag var det dagen då det bara är två små YNKA månader kvar till studenten, oj vad härligt. Fast småpaniken börjar ju komma om högskola och jobb och sådär? Vad ska man göra och vart? Finns ju så mycket som man vill göra med en gång. Ska i alla fall söka till textilhögskolan så får vi se hur det blir med det, orkar inte göra högskoleprovet i år och tanken var att jobba i höst från början´, men varför inte söka för att se hur det går? Lika bra.

Idag har jag haft en gos dag hos Adam. Vi har tittat på tv, bowlat - jag fick faktiskt 4 strikes! Det ni! Inte så bra kanske men det dög för mig. Sen har jag även försökt spela något bilspel på PS3, hmm inte min grej. Lämnar det åt Adam.

Nu är jag trötter och funderar på att lägga mig och läsa Twilight, låter som en bra idé tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är hemma :D

Postat av: Emma

Jag är hemma :D

2009-04-15 @ 09:33:08
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback