Tusan också!

Nu när jag kollade om klänningen fanns kvar, så gjorde den inte de! Blir så himlans sur, när jag äntligen hittar något jag vill ha så tar det slut på 2 dagar. Idag tänker jag faktiskt lägga mig tidigt för en gångs skull, somnar nästan på varenda lektion och det är inte speciellt kul för man vill ju gärna hänga med. Ska inte gå på Info & Layout imorgon för vi gör inget vettigt ändå så jag kan lika väl sova ut lite. Orkar inte gå upp halv 7. Just nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sju så adam slutar jobbet och kommer hit så vi kan titta på Gossip Girl och One Tree Hill.

Jag saknar Amanda! Har fortfarande inte vant mig : / Dumma USA. Hoppas du får en trevlig upplevelse och inte glömmer av oss iallafall.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback