Projektarbete

Nu måste jag börja med projektarbetet på riktigt, innan har jag inte tagit det speciellt seriöst. Men nu måste jag snart börja söka fakta och ringa massa folk, hatar att prata med folk jag inte känner i telefon! Inte nog med det så fick jag Kirsten som handledare, mardröm nummer ett! (Förhoppningsvis får jag G). Hon kommer piska mig vareviga dag. Nu ska jag plugga turism (igen),prov imorgon, så jävla skönt ska det bli att ha det gjort sen. Så väntar en musmsig lasange i kylskåpet på mig! ooh vad gott. Dagen hade varit perfekt om det inte vore för att jag ska jobba ikväll, att en sådan sak kan förstöra en hel dag! Men på torsdag är det pengar, woohoo.

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback