Jag har vart duktig

Det måste jag faktiskt dela med mig av för jag shoppade ingenting idag förutom ansiktsrengöring och kräm! Har hittat lite saker jag vill ha men såklart inte måste ha. Glömde även mina träningskläder i någon affär så jag måste se om jag hittar den imorgon, annars måste jag köpa nya träningsskor, jobbigt ! Jag som ville köpa en byrå och en dvd till mitt rum. Jag kan om jag vill, men jag vill ha pengarna till stockholm, usch vad jobbigt allt blev. Måste köpa träningskort med om jag inte vill vara kvar på Svenssons och det vill jag helst inte. Jag vet dagens I-lands problem, men för mig är detta väldigt påfrestande och jag kommer inte kunna somna :( Jag har kläder så jag klarar mig iallafall, alltid något!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback