Gossip Girl (L)

Nu har jag tittat på ännu ett fantastiskt avsnitt av Gossip Girl, det blir bara bättre och bättre! Det känns faktiskt bra att gamla Serena är tillbaka nu och visar Blair vart skåpet ska stå. Nu är det dags för mig att göra min natur läxa som jag hade glömt av, men jag är i princip klar med den och tror inte den är så jätte seriös. Sedan ska jag kolla igenom all engelska för imorgon har vi uppsats, jag både ångrar och inte ångrar att jag valde engelska C dels för att det är så himlans svårt med allt nytt som jag aldrig har hört innan men det är så mycket bättre än att ha UF, för att det helt enkelt är kul. Tror jag ska läsa några sidor i min engelska bok också, 31 Dream Street. Väldigt bra faktiskt även om jag inte har vart så speciellt aktiv i mitt läsande, men jag orkar helt enkelt inte för ögonen går i kors så fort jag försöker.

Godnatt gott folk, imorgon står lite shopping på schemat ;) (väldigt lite för min del)

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback