Studiedag

Jag förstår mig inte på det ordet faktiskt, studiedag? Vi anser att vi är jätte lediga då och slipper skolan men vi vet egentligen att vi ska sitta hemma och plugga hela dagen. Och när man tänker på det sättet så känns det jätte onödigt att ha studiedag för man måste plugga mer än vad man hade gjort i skolan. Lite deprimerande faktiskt. Men man får ju sova längre, och inte gå upp halv 7. Idag har jag faktiskt pluggat väldigt mycket bara för att jag har hur mycket som helst tills på torsdag och fredag också misstänker jag men jag vet inte om det så vi säger nästa fredag. Det blir nog bra ändå. Jag har även hunnit med att träna och gå till tandläkaren som inte hade tid med mig för det blev för mycket att göra helt plötsligt så jag ska få en annan kallelse, tack för den! Vad viktig man känner sig. Så har jag även kikat på Desperate housewives som jag missade förra veckan, som jag inte ska missa ikväll! Och ugly Betty. en underbar kväll har jag framför mig, minus ångesten för att jag vet att jag borde plugga och inte se på tv, men jag måste faktiskt se det.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback