måndag igen

Jag hatar verkligen måndagar, man sover dåligt och jag får inte mat i min mage förens tjugo i ett. Det enda positiva med det är väl att vi slutar då! Efter skolan ska jag träna och sen hem och plugga, igen. Vi har fortfarande sjukt mycket att göra.
Igår hade jag en mysdag framför tvn och datorn, jag kikade på många vänner avnsitt och en film, "Suburban Girl" eller något sådant. Den var sådär, ganska seg och jag förstod inte vitsen med hela filmen. Sen vid 9 kom Adam och han hade med sig en liten present, glass! gott, synd att det var så sent bara annars hade jag nog faktiskt fått i mig halva burken.

Snart början vår info, så jävla tråkigt. Men hellre det än matte C. Undra om hon slår rekord i att prata idag, 35 min kanske? Om ingenting, hur man gör nytt stycke kanske? För det kan vi ju inte.


You make my day ♥

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback