jag orkar inte

Idag var det tänkt att jag skulle göra klart min svenska som ska vara klar på fredag, jag vet att det är några dagar kvar men jag ville ha det gjort. Så jag började dagen med att träna och sedan var det tänkt att vi skulle gå lite i stan jag och adam och då träffar jag Rebecca som frågar om jag ska på tidtagningen (man tar tider inför nästa månad på jobbet), jag ser ut som ett frågetecken för jag visste inte om det! oboy vad det förstörde min dag! Så istället för att njuta av min lediga dag fick jag åka upp till jobbet och sitta där i två äckliga timmar och vänta på att det ska bli min tur! Sen när jag kom hem är jag alldeles för trött för att anstränga mig så nu sitter jag här. Jag har gjort första utkastet till min projektplan i alla fall, fast den skulle vart klar i fredags, suck jag orkar inte plugga mer. Nu ska jag trösta mig med lite Vänner avsnitt och det senaste oth avsnittet.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback