panikslagen?

Ja det kan man verkligen säga! Imorgon är det dags för mitt svenska tal och jag är så nervös. Jag gjorde typ klart det på vägen upp till Sthlm men sen när jag kommer hem och läser det så suger det så mycket! Jag bestämde mig för att skriva om det och nu har jag inte haft tid att skriva stödord eller att öva på det. Frågan är om jag ska skita i skolan imrogon och öva och bara gå till svenskan eller om jag ska gå till skolan och sedan improvisera halva talet? Svår fråga. Ska lägga mig i min sköna säng nu i alla fall och öva lite. Det borde gå lite bra i alla fall. Annars får det väl bli Hej IG i svenska b.

Och jag är inte sådär politisk av mig och sitter uppe hela natten för att följa valet, men go Obama!

Godnatt alla små =) . och stora

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback