GRATTIS MFC :)

Idag har jag som sagt spenderat dagen på SM, har hejat och hjälpt till lite. Väldigt lite faktiskt. Fanns inte så mycket att göra för mig då som inte skulle tävla :( jävla fot jävel, någon som vill byta? Funkar bra om man inte anstränger den för mycket, låter väl som ett kap? Laget tog silver i alla fall, underbart, dansen tog guld och Nikki med. De andra vet jag faktiskt inte just nu! GRATTIS! Nu väntar jag på min adam och städar gör jag också..

Måste även ge en liten egen medalj till Emma Ferdinius som sprang runt där bland domarna för att se till att de hade allt de behövde, fram och tillbaka.! :D Bra jobbat Bebbe



1. Övning i B-hallen! :)
2. Hade en liten återträff med mina forna lagkamrater Linda & Johanna!
3. Eagles som tog guld i A sr.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback