tatuering?

Jag har så länge jag kommer ihåg velat tattuera ett körsbär vid höften ungefär, vet inte hur man ska förklara.Men jag känner att det får vänta ett tag. Istället vill jag ha något skrivet på latin i nacken, men jag vet inte vad. Har ungefär två förslag. Kom på en väldigt smart grej, varför inte köpa emla kräm om man ska tattuera sig eller pierca sig?as bra ju. Då gör det inte ont, vilket är den största anledningen till att man inte gör det från början. Får ta och fundera lite på det där. Det ska ju vara något man kan leva med resten utav livet ändå.

Igår jobbade jag och idag ska jag jobba igen! Jag orkar inte, men jag måste. Snart har vi spanska och det suger nu när vår ordinarie spanska lärare är sjukskriven, hon är utbränd eller något som alla lärare.Helt onödigt att gå på lektionen för vi gör inget vettigt. Bara det vi gjorde i ettan.KUL.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback