Söndagsglass

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba! Började klockan fem så jag hade tid innan att plugga men jag hade ingen ork kvar till det. Jag fick lite engelska gjort iallafall. Jag hade tänkt gå till jobbet idag, verkligen! Jag började gå och tog ett djupt andetag och tänkte det ska gå! För så långt är det inte ändå (Om man tar det i etapper, eller vad det heter) Men när jag började gå så blåste det och regnade i ansiktet på mig och det är det värsta jag vet! Så jag gick in igen och kollade busstiderna, mamma erbjöd sig att köra mig, men jag tänkte att hon kunde få hämta mig istället. Så en tio minuter senare satt jag på bussen trots mitt beslut. Nu ska jag äta glass med adamadam :) GOTT

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback