Snart borta

Snart är mina jobbia munsår borta! Hoppas jag iaf, de är bättre nu än de någonsin har varit, bara de inte kommer tillbaka för det vill jag inte någonting. Har faktiskt lidit med dem sen i spetember nu och det är LÄNGE. Det går väl inte ens att ha munsår så länge, hmm konstigt. Fast min kära mor hoppas att de inte försvinner tills vi ska till läkaren den 8 april, men det hoppas verkligen jag. Jag struntar faktiskt i att gå dit. Hellre att de försvinner och att vi avbeställer tiden än att gå och lida ännu mer. Kan inte ens skratta, och när det var som värst inte ens prata. Haha, låter ganska komiskt. Jag har redan tröttnat på att plugga. Jag tycker det är ganska okej att plugga när det gäller att skriva arbeten men inte när man ska plugga till något speciellt (prov) för man vet aldrig vad man behöver öva på. Så kom jag på att jag har 30 engelska glosor med och den pressen vi har med den nya läraren måste man nästan ha alla rätt. Grrrr. Pluggtime igen då antar jag, eller så ska jag laga mat! Korvstorganoff eller som jag brukar tänka konstigt nog korv strong enough. vet inte varför jag tänker så. maha.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback