Sista studiedagen

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får min lön, yeey. Dock ska jag inte köpa något förhoppningsvis. Måste spara det mesta till Stockholm och Ayia Napa. Imorgon är det skola igen och jag kan inte direkt säga att jag längtar. Har idrott imorgon och det är inte mitt favoritämne, inte mitt värsta heller. Det går om man vill. Ska jobba imorgon också. Tur att Alan och Becca jobbar så blir det lite roligare! Tidtagning imorgon också, ska nog jobba lika mycket i april om det går, även om jag inte hinner med att plugga speciellt mycket så är det värt det. På något sätt lyckas jag iallafall, har alltid gjort det innan så varför är det annorlunda nu. Nu ska jag plugga igen och kika lite på tv :)

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback