Sabine (L) städning = falskt

Fast ibland gillar jag faktiskt att städa, det måste jag erkänna. När jag har kommit igång och bara längtar tills allt är fint och på att mami ska komma hem och ge mig beröm (A) Alltid något efter ett hårt jobb. Innan städade jag säkert tre gånger i  veckan men på senaste tiden tycker jag det är så tråkigt. Orkar inte se på mitt dammiga rum, vilker borde vara kliniskt rent med tanke på att jag är allergisk mot damm och sånt där tråkigt. Jag ska bidra med lite bilder senare på mitt nystädade rum och kanske en inblick i min tråkiga garderob (som hur mycket jag än försöker aldrig har en galge över) Åh vad jag gillar att damma, not.

Städschema:
[X] Diska
[X]Dammsuga
[X]Damma
[X]Byta världens äckligaste bur (någon som vill ha en kanin/marsvin?)
[X]Byta lakan
[X]Städa min byrå och slänga allt onödigt

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback