Promenad

Jag tror faktiskt inte jag kommer gå till jobbet på ett bra tag! Det var kallt, halt och väldigt långt. Desutom så är vägen otroligt tråkig, inget spännande att kolla på. Idag ska jag jobba igen, som tur var så fick vi sluta klockan kvart i två så jag hann hem innan jag ska jobba. Nu har jag tid att andas ut lite och bara ta det lugnt, fast nu tänker jag bara på påskgodis, nam nam. Idag kom även klassen på att en klassfest var på tiden så nu ska det tydligen bli det hos josse imorgon, troligen, vet dock inte om jag orkar ta mig dit. Känner för en lugn dag imorgon för i helgen blir det inte så lugnt. Men samtidigt så kan man ju inte missa en klassfest, det händer ju så sällan!. Får se hur jag gör.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback