Pinsamt

Jag kollade faktiskt på hela melodifestivalen igår, med adams familj utan honom för han satt bara och klagade på hur dåliga alla var och hur alla sög. Han sa nog inget bra om någon, så jag sa att han fick gå om han ville, vilket han gjorde. Och det bästa på hela kvällen var när Björn Gustavsson dansade, helt underbart roligt. Fast Charlottes posande i slutet när hon hade vunnit var bara pinsamt, hur kunde hon stå där och göra världens hemskaste posar inför 4 miljoner tittare. Ni som inte såg, ser det nog i tidningarna. För hemskt var det. Sen kollade jag och adam på The ex, som vi med en gång kom på att vi redan hade sett så det var inte lika kul längre. Jag somnade ganska fort sen igår med. Fast trots det var jag inte alls pigg när jag jobbade innan. Hur mycket folk som helst och det var rusch i säkert 4 timmar. Jobbigt.


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback