Partybilder

Gårdagen började som sagt med tjejkväll på mist, vilket var väldigt trevligt. Fast det var nog tredje gången jag hörde samma sminkrådgivning. Inget nytt. Men det var skönt att bli sminkad så man slapp fixa ögonskuggan själv. Brukar aldrig bli nöjd när jag själv gör det fast det blev jag inte nu heller men den fick sitta kvar iallafall. Efter tre timmar kände vi oss klara och då gick vi till Jensens Böfhus och åt massa god mat och glasssbufé till efterrätt. När vi var mätta och belåtna vandrade vi till Linda, men vi kom inte så långt innan vi ändrade riktning och åkte till någon Daniel Bengtsson i villastan, helt okej faktiskt. Jag hade kul iallafall och de hade de andra också. När vi drog därifrån gick några hem och några till stan. Jag och Nicole som är de enda som fyllt 18 gick till Swing. Sen ville Adam hem och sova så då var dansadet över. Det var skönt att sova. En väldigt lyckad kväll må jag säga!

Bilder ( min nare/munsår förstör allt)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jaa, visst ha de vi roligt stumpan :D

Postat av: melina

Snygga bilder!

2008-03-03 @ 18:00:23
URL: http://coccinella.blogg.se

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback