Mathman 18 idag

Denna dagen började bra! Det var sol när jag vaknade och trots mitt munsår så var det kul att pröva mitt nya puder och den nya kajalen, alltid lika spännande med nytt smink. Eller hur ? På klassrådet som är vår första lektion pratade vi mycket om vår stockholmsresa som vi ska göra den 23 april med klassen, någon som har något bra tips om second hand butiker i stockholm? I need it. Sedan kom Mathilda till skolan och hon är äntligen18! woooo. Party. Nu har jag två 18-åringar att gå ut med. Trevligt. Snart ska vi äta mat och eftersom det är kalops i skolan funderar vi på att äta på Jensens Böfhus som har gudomligt god mat. Nu ska vi vandra upp till klassrummet.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback