Lukten av ny tidning

Busig som jag är gick jag hem från skolan för jag orkar verkligen inte tänka på allt vi har att göra så jag kände att jag behövde en liten paus innan jag ska jobba, jag har ont i huvudet med. Det är inte lätt att hinna med allt. Idag kom allt som en stor bomb, helt plötsligt har vi två inlämningar och två prov inom två veckor och jag har knappt börjat. Tur att jag nöjer mig med G i alla de ämnen vi har detta i. Samhäll suger ju och då orkar jag inte anstränga mig heller. Jag glömde mina jobbarkläder i skolan också så dem måste jag hämta. Något som gjorde mig lite gladare var att jag har fått min glamour tidning, jag älskar faktiskt lukten av ny tidning. Det luktar gott. Jag vet jag är knäpp. Något som gjorde mig ännu gladare var att Adam kommer snart en liten stund innan han ska jobba, han får ge mig en stor kram. Jag tror denna helgen får bli plugghelg, fast jag vill inte och det kommer inte bli så heller säkert.

185197-322

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback