jobb idag igen

Denna veckan jobbar jag fyra dagar! Plus att jag har en inläming och ett prov. Det ska gå! I värsta fall får jag väl hoppa över provet på fredag och göra det en annan dag, men jag ska försöka hinna. Idag regnar det inte ute så jag kan cykla till jobbet, yeey. Jag kommer verkligen inte hinna träna, så lite motion gör mig gott. Imorgon ska jag ta blodprov :( JAG VILL INTE. Hatar sprutor mer än allt annat, inte mer än ormar, men det ligger definitivt på andra plats. Det gör ju så ont och så kommer det säkert göra fel så de får gräva fram blodådran, som de gjorde på min lillebror en gång. Jag svimmade nästan när jag såg det. Hemskt. Tur att mamma har köpt emla kräm till mig, muaha. Sån kräm som småbarn har innan de tar sprutor, bedövningskräm. Så ont gör det faktiskt.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback