Hur har din dag varit :)?

Jag som är sådär nyfiken av mig och alltid ställer massa frågor. Något jag alltid gillar att läsa om på andras bloggar eller fråga är vad de har gjort under dagen. Alltid lika spännande. Dock bara om jag känner mig motiverad till att läsa eller lyssna. Men det märker man. Specielt i telfonen om jag säger mhm till en fråga då är jag i mina egna tankar. Shame on me.

Idag har jag vart i världens tråkigaste skola. Sen solade jag och inhandlade som ni kan se i inlägget under puder och kajal och även nagellacksborttagning för lösnaglar som för övrigt inte fungerade! Sedan städade jag som sagt och kollade på nyheterna, en mycket nyttig dag tycker jag bortsett från att jag inte har tränat på ett tag nu! Jag mår inte bra av att inte träna,men jag hinner inte. Dumma jobb, skola och allt. Nu ska jag se klart på Simpsons.

Adam - you make my day♥

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback