Here we go again

Idag ska jag jobba igen. Imorgon med såklart och även på söndag,måndag,tisdag. Kommer bli så jobbigt och jag kommer vara så trött sen så jag bara vill gräva ner mig. Men nästa månad blir det lite lugnare som tur är! Igår hyrde jag och adam film och köpte pizza, onyttigt men mättande. Vi hyrde Captivity som faktiskt var bra även om slutet sög. Sedan var vi trötta och han skulle upp och jobba imorses med, yeey! Snart ska jag ner till stan och fixa min mobil! äntligen får jag en ny, vet inte om jag får en likadan eller en ny. Spillde nämligen lite cider på min mobil på klassfesten :( Men som jag brukar säga "jag har försäkring" Nu ångrar jag inte att jag tog det iallafall och tur är väl det. Bara den jävla självrisken som retar mig, jag kunde köpt massa skojiga saker för det. Jaja jag får skylla mig själv. Ska även lämna tillbaka mina vita Keds som trots att det står att de tål tvätt så blev de missfärgade, how rude,


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback