Finally

Vanligtvis brukar jag lyckas med att lämna in uppgifter och små saker när de ska men denna veckan har jag både glömt av och inte haft tid. Så idag på engelskan fick jag ett verb-test avklarat och när jag kom hem skrev jag en sammanfattning om en text vi fick på svenskan. Den handlade om det svenska språket, hur tråkigt som helst. Men klar är den. Tanken var att jag skulle träna idag men jag orkade inte, jag tog en promenad hem istället så jag fick lite motion. Ska börja gå eller cykla till skolan nu, det är ju inte så långt egentligen men på vintern är det ingen höjdare att gå så då undviker jag det väldigt mycket. Snart kommer adam och då vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. Får väl se vad som hamnar på schemat, börjar inte förens halv tolv imorgon så något kan man ju hitta på.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback