Äntligen klar!

Phu vad det är jobbigt att städa. Jag känner mig väldigt nöjd nu faktiskt! Och som jag lovade så lägger jag upp bilder på mitt nystädade rum, man kan riktigt se hur det blänker. Jag kan det iallafall. Min garderob får bli ett annat projekt för allt ser sdå tråkigt ut! Min prio ett när jag flyttar hemifrån är en Walk In Closet : ) Fast drömma går ju. Nu ska jag snart vara duktig och kolla på nyheterna! Min lärare blev glad när jag för en gångs skull har kollat på dem! Sen ska jag ta bort mina lösnaglar också och måla dem med mitt nya nagellack.



Bilder 1-4: Mitt nystädade rum



Bild 5: Rouge (som inte är så oranget på utan mer periska) och nagellacket är från tjejkvällen på Mist i lördags och det andra köpte jag idag. Är det slut så är det ju!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback