Vita naglar?

Jag är nog inte den enda som älskar att hålla på med naglarna. Så fort något har skavts bort tar jag bort det och tar nytt. Det är alltid lika kul att pröva nya färger. Igår inhandlade jag ett vitt nagellack för att kunna göra fransk manikyr med det orkade jag inte göra sedan. Så läste jag nyss att det hel vita naglar går att ha i vår om man tycker det lockar dvs. Jag ska nog prova det men det känns som att det kommer att se ut som att man har smetat på tipex på naglarna! Men det vet jag ju inte innan jag har provat.

Från och med idag ska jag titta på nyheterna! Vi har alltid nyhetstest på samhällen och jag kan aldrig någonting! När jag var liten kollade jag jämt på nyheterna. Fy skäms! Kanske kan ha lite mer att säga till om också, om annat än skolan, mat och shopping :P Kan ju vara lite trevligt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det har du rätt i. :-)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback