UF Mässa

Idag började den årliga UF mässan där ungdomar i gymnasiet visar vad de har jobbat med. Man startar ett eget företag som man driver under ett år. Detta året var mässan här i Borås. Fast det är ju bara Älvsborgs län. Den stora är i Stockholm i maj någongång. Det företag jag är med i har gjort en cafébok, det funkar som en guide för alla caféer i Borås och även goda recept. Mycket trevlig tycker vi. Fast vi är väl inte sådär engagerade som vi borde vara. FÖR mycket att göra. Jag ska inte starta ett eget företag säger jag bara. Inte med böcker iallafall. Våran Snickerskaka som vi bjuder på verkar vara väldigt populär iallafall, alltid något! Imorgon är mässan öppen mellan 11 - 16. Får bli mer bloggande senare eller imorgon för min rygg gör så ont just nu. MIN ÄLSKADE NICOLE FYLLER 18 IMORGON! underbaaaaaaaaaaaaart : )

[email protected]

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback